You're not that great

Varit en sjukt jobbig första dag i skolan, har inte mått så dåligt på länge, mina ben orkade liksom inte bära mig så jag fick sitta ner flera gånger, fick svimningar och jag kunde fan inte koncentrera mig. Blev bättre fram mot slutet av dagen vilket var skönt. Jag och syster käkade på Max innan vi åkte hem och tog en liten promenad med Romina.
Känns ju toppen att jag har ett referat som ska vara inlämnat ikväll också, tack snällaste malin för att du ger mig så mycket tid nu när jag har varit borta! -.-

Ska bädda ner mig i sängen nu med ett avsnitt av OTH sen ska jag somna tidigt för en gångs skull, wheeey börjar åtta imorgon, bra start på fredagen osv..

Jag och min älskling, RedBull här, säger godnatt till er :)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0