You hear but you don't listen

Ligger i sängen och kan inte sova, har fan ångest inför skolan imorgon. orkar verkligen inte! börjar kl 9 och slutar halv 5, åker direkt till tyresö och hämtar barnen sen kommer jag nog hem vid 22 tiden och då kommer finaste syster vara hemma! :)
Jag och Lisa mös hemma hos henne i hennes soffa hela dagen idag, käka lite kladdkaka och sedan en urod middag med hennes familj. Tog ett långt bad när jag kom hemm sen, mina ben var ju stört kalla. Vad har hänt med vädret liksom??
A och sen idag så är det fakitskt bara en liten vecka kvar tills spikj*vlarna försvinner bort från min höft förevigt, wiee ska bli sjukt skönt att bli av med det problemet, ser ju inte så fräscht ut när dom sticker ut liksom ;)

Just nu så sitter min älskade syster på ett plan påväg hem till Sverige igen! :)
usch 3 veckor ifrån henne är för mycket asså, saknar henne sjukt mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0