nytt år, nya tag eller? :)

Nytt år. Fyfan vad bra det känns. Hade ett grymt bra nyår som både började och slutade bra men igår så sov jag mer eller mindre hela dagen, vi vaknade vid 18 tiden och då fick jag dra upp surre i sängen innan vi båda somnade om.  Hoppade in i duschen snabbt innan Lisa, Josefine och Jessica kom förbi mig här ute på Gudö med chips och cola. Då blev kvällen riktigt bra :)
Nu ikväll så har jag haft quality time with my padre. Vi drog in till Heron igen och såg Abduction. Riktigt bra film faktiskt, och planen var sen att jag skulle träffa Stephanie som kom hem från Gran Canaria i helgen med Meltem och Amy men ingen kunde tillslut så vi får ta det imorgon istället. Nu ska jag se till att njuta av den veckan som är kvar av jullovet.
byebyeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0