Niggah niggah niggah niggah

Ahhhhh har inte sovit sen natten till igår och har varit helt slut hela dagen. Va fiesta @ Chris och Bens apartment och alla blev döööng fulla. Vi körde beer pong och jag utklassade alla (jag ljuger inte) utom sista matchen då jag och stoffe förlorade mot Ben och Chris så vi fick köra en naked mile. Bokstavligen. Älskar grannen som stog ute och rökte med största leendet "nice shooow". Sen blev det en hel del flip cup där jag också va helt awesome, måste vart alkoholen. Bögdans i köket, no homo och sen vettefan. Allt var oklart. Riktigt störda grejer hände igår/inatt men jag älskare. Och det roligaste är att kolla alla filmer jag tydligen hade filmat från igår. Årets filmer.

Tror vi däckade vid 7 i morse och jag gick upp 8 för att dra till tandläkaren, fortfarande full. Inte det bästa jag gjort. Och den där äckel jeeeeenkaren säger att jag har fucking hål i tanden. Så there it is, mitt FÖRSTA hål i tanden. FAAAAN jag är aslack. Så i morgon bitti ska jag laga, tur att dom har terapi hundar hos min tandläkare här och så får man handvax och handmassage.

Äej nu måste jag sova, höll på att somna ståendes när mami och jag var o shoppa idag och då jävlar är det illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0