Mitt i natten

Jag är både törstig och kissnödig just nu, men jag vägrar gå upp ur min säng och ut i kylan för att gå in i huset, det gör för ont och det är alldeles för jobbigt.
Hur fan ska jag lyckas somna när jag kan varken ligga på sidorna eller mage för att min höft är fuckad och jag har alltid haft världens problem med att somna på rygg -.-
Det är alldeles för varmt i mitt rum just nu, vilket är konstigt eftersom elementet knappt är på, men jag som e psyko måste ha på mig täcket, annars blir det läskigt. Skjut mig snälla.

Kände att när jag ändå ligger vaken och klockan har redan hunnit bli halv 4 så kan jag ju lika gärna dela med mig av mina idiotiska problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0