Keep it going

Känner verkligen att det är dags att vända tillbaka på dygnet nu, har vaknat mellan 15-17 varje dag sedan nyår, blir lite deprimerad när det har hunnit bli riktigt mörkt ute när man precis har gått upp liksom. A det får jag se till att ta tag i nu.
Gårkvällen spenderades hemma hos Emma med ett gäng tjejer, det började ramla in allt fler folk lite senare på kvällen och det var faktiskt riktigt trevligt. Jag, michaela och Julia började knalla hemmåt vid 3 tiden men vi fick vänta på äckelbussen i 20 minuter, skitkallt var det. kom inte hem förens kvart över fyra. Låg och huttrade i sängen aslänge innan jag somnade.

Vi får se vart jag tar mig ikväll, om det blir så att jag stannar hemma i soffan eller om jag träffar josefine och tjejerna. Inte något jag orkar tänka på nu för sängen känns sjukt lockande.

Jag och fina Isabell igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0