Its over and done with

Är helt slut i kroppen, skönt att bara ligga hemma och ta det lugnt nu de kommande dagarna men jag är ändå så sjukt rastlös.
Operationen igår gick jättebra, var där hela förmiddagen, träffade narkosläkaren, min kirurg, fick byta om till snygga sjukhuskläder, sedan fick jag dropp samt några tabletter innan jag fick gå och lägga mig på operationsbordet.
Jag vaknade först vid 15, fick lite mediciner och somnade en timma till. Fick i mig något att äta vilket var uuurgott! har aldrig uppskattat en ostmacka så mycket som jag gjorde då haha.  Kom hem runt 6 igår kväll och då somnade jag på direkten. Hade så svårt att hålla mig vaken, ena sekuden var jag jättepigg men sedan så somnade jag och så har det varit idag också.

Suraj kom och höll mig sällskap efter skolan, vi kollade på bästa filmen sedan så drog han och tränade, Farmor och farfar kom ochskå och hälsade på mig. Men bäst av allt var nog när syster kom hem med stjärnor och marabou till mig. Allvarligt, shit vad glad jag blev.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla klart på Pretty Little Liars och sedan ett avsnitt av The Lying game, får se hur länge min kropp tänker hålla sig vaken idag.

en skitrisig bild från igår, men så pigg var jag efter bara 2 timmars sömn. Snygg man kan vara i knästrumpor och sjukhuskläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0