I'm surrounded my idiots and i love it

Det börjar dra ihop sig nu, bara 9 timmar kvar tills jag går igenom förhoppningsvis min sista operation på min förjävliga höft. Längtar tills jag vaknar upp och mina spikar är borta, behöver inte se dom sticka ut på sidan av höften mer och jag behöver inte slå i dom i en bordkant igen :)
Det som är svårast för mig nu är att jag absolut inte får äta, och jag är en sån person som måste göra det man vet att man inte får i tillfället. Så just nu vill jag bara gå och vända upp och ner på skafferiet och tömma kylskåpet på mat..

Jag bjuder på den här nu :)
precis 1 år och 10 månader sedan var den här tagen. Visste inte ens vart jag var när mamma bestämde sig för att skicka den här bilden till bea hemma i Sverige, jag tror jag hade varit vaken i mindre än en minut när hon drog fram mobilen haha :)

Fuck it, lets get it done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0