Forever young

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men jag säger det en gång till. Fy helvette vad jag har haft det bra och har det bra här borta. Skitit fullständigt i allt crap där hemma, lagt alla bekymmer på hyllan och bara varit omringad av underbara människor. Jag känner mig inte redo att åka hem. Jag vill fortsätta festa fram tills tidigt på morgonen och inte komma ihåg vad som har hänt tills vi kollar på filmerna som finns i allas telefoner. Jag vill fortsätta festa med amerikaner som är sjuka i huvet och inte har några gränser. Jag vill fortsätta bara kunna springa ner för trappan och krama om min mamma. Jag vill fortsätta bara kunna smsa till storebror : yo niggah, jag kommer till dig och så är jag där på 20 minuter. Jag vill fortsätta spela beer pong. JAG VILL FORTSÄTTA VARA HÄR. Nu är det back to reality I guess, skolan börjar igen och det är bara slutspurten kvar nu. Jag längtar ihjäl mig till studenten , efter det kan jag spela hur mycket beer pong i usa jag vill, vara här hur mycket jag vill. Något jag önskar dock är att jag hade haft med mig mina fina vänner hit så hade vi upplevt och gjort allt dehär tillsammans, ni var dom ända som saknades för att allt skulle vart perfekt!
Ville bara få det sagt. Men tack mamma, joel å stoffe (eftersom jag vet att ni läser) för 3 underbara veckor. ÄLSKAR ER. Och nej stoffe jag är inte full, älskar dig också faktiskt!!!
Slog brorsan i shrugging
Måste gått upp minst 10 kilo efter all MAT och SPRIT här borta
Åkte till hershey park en dag
Fina ni <3
Stoffes balkong dörr efter busted/baller christmas sweater party
Hitta bilden i min telebaba??
<3
Brothaaaa
Brorsan å jag tränar lite beeer pong i lägenheten
Fläskläpp och jack i kinden...gör fortfarande ont :(
Skorna spårlöst borta, så fick shoppa i stoffes 6 strlk förstora loafers (?)
VS
Harley ride i nice väder. Kändes som jag va me i typ SOA, eller låtsades iallafall. Speciellt när jag mötte andra motorcyklar och langade MC vinken.
Besökte fina mami på jobbet
Ben och jag gjorde stoffe fin

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan va kul du ser ut att ha! Jag vill också åka till USA!! =)

2012-01-09 @ 13:54:10
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0