EM vettuuu

Jag och syster ligger ner bäddade i hennes säng, båda e sjuka så vi tycker nog lite synd om oss själva. men iallafall vi kollar på EM i konståkning som går på tv nu. Evgeni Plushenko, Thomas Verner, Brian Joubert, Florent Amodio aa you name it men alla är grymma.
Just nu åker Michal Brezina,  och jag stör mig så sjukt mycket på Filip Stiller som kommenterar och är jävligt negativ idag. BUUUU.

a nog om konståkning. Jag åkte hem tidigare från skolan idag eftersom jag hade feber och mådde skit. Såg på mitt kontoutdrag också att hemköp har dragit beloppet fårn i måndags på över 200 spänn 2 gånger så nu eeee jag pank. Jävla banktransaktioner som ska strula och skit.


Självklart hejar jag på mina två älsklingar från Frankrike :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0