Cry me a fucking river

Jo jag vet, uppdateringen har varit skitkass men jag ska försöka bättre mig under helgen och i veckan.
Tänkte inte skriva så mycket, ville bara göra ett kort inlägg innan jag somnar.

Idag har varit en för jävlig dag helt och hållet, satt större delen av tiden i skolan och pratade med tjejerna. Det är så skönt att veta att man har såna fina männsikor att vända sig till så fort minsta lilla händer, och att dessa männsikor inte dömmer en är nog det bästa. En av mina närmsta vänner hade en mycket värre dag idag än vad jag någonsin upplevt, att en familjemedlem var så nära på att slitas ifrån henne och hennes familj är så svårt att förstå, men hennes syster hade änglavakt, eller vad man nu säger.
Efter skolan åkte jag hem och sov i 3 timmar, var så sjukt skönt. Försökte plugga ett litet tag men jag gav upp rätt så tidigt och åkte och träffade Sofia istället. Vi hade myskväll, vilket behövdes, har ju liksom inte spenderat tid med henne på flera månader känns det som.

Nä fan nu måste jag sova, orkar inte hålla ögonen öppna längre.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Meltem

Tack för att du fanns där för mig när jag hade min värsta dag. Du är bäst älskling!!! Älskar dig min finaste Felicia <3

2012-01-15 @ 22:15:47
URL: http://mqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0