Bra dag med bästavän!

Kom nyss hem från bästa Lina efter en heldag med henne, har haft hur mysigt som helst. Åkte först på allmänheten imorse med Lina, Steffi + släkt. Var svinkallt men var kul att göra lite piruetter och inse hur stela vi var heeehe. Dock var det sjukt mycket folk så i morgon ska jag och Lina glida lite på Ältas morgonträning istället. På vägen hem från ishallen köpte jag och lina varsin sallad och sen däckade i sängen framför elitserien i Linköping. Vid 4 åkte vi till gymmet och dödade våra fläbb magar. Kändes grymt skönt faktiskt :D :D :D Sen hem till frankes som alltid goda middag sen gladiatorerna med gottis. ÄLSKAR DIG BÄSTA LINA!

När jag var påväg hem plockade jag upp Flisan och vi tog en promenix och snackade om allt möjligt. Också möösigt!
Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0