Best of both worlds?

Idag har jag varit råbakis, blev väckt av Ben vid 12 tiden och sen låg jag i sängen aaaalll day. Beerpong och flip cup is killing me. Äh jag får köra vit månad när jag kommer hem till Sverige så min lever kan återhämta sig.

Jag åker hem om fucking 3 dagar, jag vill inte vill inte vill inte. Jag har det så himla bra här samtidigt som jag saknar sverige, men jag är inte redo att åka hem. Jag vill ha åtminstone 1 vecka till. Ångesten för att åka hem växer och växer för varje dag som går. Det känns som jag lever två olika liv, jag har ett liv där hemma i Sverige med hälften av min familj och med mina underbara vänner. Sedan har jag mitt andra liv här borta med min mamma och bror och också underbara vänner, dock andra sidan av usa. Jag önskar att jag kunde kombinera båda två på nått sätt. Herregud, hatar det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0