Apologies don't mean anything if you keep doing what you're sorry for

Vaknade faktiskt tidigare än vanligt idag. Jag och romina låg uppe länge igår och pratade igenom allt som har hänt på sistonde, riktigt mysigt hade vi det. Skulle hjälpa min gamla klubb med att dela ut reklam osv på Disney On Ice idag, så jag åkte in till Globen och mötte Dettner och Josefin på Espresso House innan vi mötte resten av Älta tjejerna. Var inte där så värst länge men jag fick värsta tillbaka blickarna när jag gick in i Annexet, och när jag satt och kollade på showen. Var liksom hela 5 år sedan jag jobbade där senast med alla från Älta.
Krigade hem från bussen i snön, halkade som en idiot gjorde jag också.
Nu på kvällen har jag och Pappa legat och degat i soffan, vi gjorde en sjuuukt god wok också, sen kom surre när vi kollade på Mission impossible 2, pappa och hans jävla B-filmer asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0