all i have is this picture in a frame

Har inte hunnit blogga idag, har sagt det förut och jag säger det gääärna igen. Mitt nya schema suger helt och hållet. har lektion efter lektion, jag går från klassrum till klassrum. vilket SUGER!

Aa kom hem för en stund sen, har ätit lite middag och nu ligger jag däckad i min säng.
Satt hos amalia i 3 och en halv timma idag efter skolan,Mådde förjävligt dåligt där ett tag, hade huvudvärk, halsen kändes tjock som en betongvägg och jag kallsvettades, Amalia stoppade i mig en macka och lite vatten sen mådde jag toppen igen, typ.  men iallafall så klippte jag och färgade håret. Har varit brunett i ett helt år nu så jag kände att det var dags för en förändring. så nu är jag ljus(are)hårig. Lite guldigt så där va. :) Är hel nöjd, Amalia är så grymt duktig så!

snart ere sommar också :) Thats right, i said it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0