u mad bro?

Chillar i sängen med godis medans jag har en störd konversation med Linn på skype, Rätt så mysigt asså.


Idag så hade vi stadsvandring med klassen, det sög ju. Men efter det så hamnade jag, Emma och Katja på en Thai-restaurang där vi käkade lunch och satt och snackade, Glömde bort tiden totalt så vi kom till bowlingen typ 20 minuter för sent. Varken jag eller Katja hade någon chans emot Peter som vann med över 200 poäng..

Mötte Linn sen som hade varit på Naturhistoriska museet så vi åkte hem till henne, lagade mat och hon fick masseraaaaa mig :) Hiihih

Nu på kvällen så fikade jag med ett par tjejkompisar på Café 60, riktigt mysigt hade vi det!


Nej nu ska jag tvätta bort sminket och så innan jag hoppar i säng. Glad fredag på er allihop dååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0