Sjuka barn i stugan.

Jag och Katja har laddat upp inför kvällen här med chips, cola och lösvikts godis. så vi ska sätta på en film nu och myyysa :)
Igår så var vi i brandbergen på någon lokalfest, Var helt okej kul men vi tagga vidare vid 12 tiden till några killkompisar för att kolla på film.
Höll på att frysa ihjäl på vägen hem och Linus gjorde det inte direkt bättre med att 1) gå i en astjock peak jacka 2) påminna oss var femte minut att han skulle sitta på stranden imorgon i 30 graders värme i Spanien. Lite ledsen blir man :(

Tanken var att vi skulle till VH ikväll och festa men ingen av oss orkade, eller jag somnade och vägrade svara på Katjas samtal så det blev en mysig hemmakväll istället.

Jag och Katja har det kul här i min stuga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0