Ny vecka

Det har varit ganska dålig uppdatering i helgen men jag har verkligen inte orkat.
Natten till lördag spenderades i Brandbergen med några kompisar hemma hos Ralle, hade det riktigt kul det blev bara för jobbigt sen när jag och Katja skulle hem ända till Skogås, fick åka värsta omvägen in till gullmars och sen hem igen.
Igår så mötte jag upp syskonen vid port 73 och tog en fika med dem, köpte hem en jättefin jacka också som jag och Bea ska försöka samsas om..

Idag så har jag spenderat dagen med Dettner, vi tog en jättemysig promenad runt Älta och snackade lite skit. Hann gymma också innan jag mötte upp Katja i Brandbergen för att sola. Nu ska jag f*n bli brun asså!

Finaste tjejerna i Fredags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0