Everybody's gotta love today

Drunknar snart i plugget, vaknade nyss till med psykologiboken på magen...kunde inte hålla mig vaken. Hade skön dag i skolan idag, började 20 i 10 och slutade 20 över 12. Då drog jag och mötte Bea vid espresso house och låtsades vara vuxna och fikade. Sen joina Kemo och vi drog hem sen.

Nu ska jag ta tag i allt plugg, tänkte att jag ska dela med mig lite:
Camebridge inlämning - i morgon
2 st Samhälle C inlämningar - onsdag
Projektarbete projektplan - torsdag
Psykologiprov - torsdag
Turism redovisning - torsdag
Matte förhör - fredag
Svenska undersökning - nästa vecka
Internationella relationer presentation - ?

Bara att sätta igång då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback