Back in business

Ja hörrni, jag byter bloggar som jag byter underkläder, men I DONT GIVE A FUCK. Jag gillare :D  Nu är jag tillbaks med syrran här, hon bor inte längre i USA utan nu bor vi båda två här i Sverige. Mitt liv ser ungefär ut såhär. Skola-jobb-skola-jobb-skola-jobb-festa-skola-jobb-skola-jobb. Care to share nåt mer? nä, don't think so.

Jag ligger iallafall i sängen just nu och tycker extremt synd om mig själv. Har varit på vårdcentralen och tagit massa halsprover, labprover och blodprover men dom hittar ingenting utom dom stora blåsorna jag har i halsen och längst bak i tungan. Stackars stackars MIG!

Nån som kan tipsa om nån bra film?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Lämnar du mig nu :( ? Buäää! Haha ! <3

2011-09-16 @ 07:07:57
URL: http://sophiemellstig.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0