You are my heaven

Sitter på skype med bea och är super social, känns ju bra att vi är ca 50 meter ifrån varandra, men att båda är för lata för att komma till den andra för att säga nått :)

Orienterade imorse på idrotten, och jag trodde seriöst att jag skulle frys till is. Vad har hänt liksom? Hur kan det vara så kallt nu?
Nej men efter skolan så drog jag till jordbro och gymmade, sen så mötte jag Lisa, Sofia och Josefin i Handen för en fika. Sebbe, Elias och Rasmus joinade oss efter ett tag och vi hade det uuuuber mysigt :) Led på hemvägen av kylan så både jag och Sofia bäddade ner oss i soffan med filtar och kollade på Top Model när vi kom hem.

Nu ska jag sleepa, natti natti  :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah ca 50 meter? du menar typ högst 5

2011-10-13 @ 01:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0