yäääyyy

Jag har en hel del plugg som jag måste ta tag i innan jag somnar, frågan är om jag orkar.
Hade idrott imorse, gick stavgång runt torvalla i en timma wheey vad kul vi hade! drog med mig emma till Centrum så att jag kunde få min cola jag hade gått och suktat efter under hela lektionen. '

Vid halv 1 så mötte jag Romina i sågen, och vi svängde förbi lyckeby en snabbis, satt och pratade med Nisse och Ingrid ett bra tag. Det var faktiskt rikitgt kul att träffa alla igen, fick höra att nån unge tydligen hade försökt att brännna ner skolan för nån vecka sen, sjuka ungar det finns!
Satt barnvakt sen från 16-22:30, planen var att jag skulle plugga gärnet när barnen hade gått och lagt sig men det blev inte riktigt så. Jag skyller på Linn och Skype..

Vi får se hur mycket plugg jag orkar med innan jag ger upp och går och sover istället.

Såhär sysselsätter vi oss på kvällarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0