Waterfall braids och annat

Gårkvällen spenderades hos Jimmy i Älta med Romina, Angelica och Linn. Hade det sjukt kul, även fast kvällen blev rätt så kort. Vaknade hemma hos Romina, en timma senare så kom Bea och vi åkte till Tyresö och käkade lunch. Lagom pigga tjejer alla tre. '
Planen var att jag skulle till stan och träffa tjejerna nu ikväll men det blev lite ändrade planer för min del. Blir nog film mys hemma hos Romis lite senare, standard nu för tiden vettu :) Iallafall, låg och tänkte på när skolan började imorgon, fick lite smått ångest men sen kom jag på att det är HÖSTLOV nu ju!!! :D

Syster blev inspirerad av bilderna på tumblr så hon gick lös på mitt hår. Men seriöst, ge mig hennes hår NUUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0