Cheers to the freaking weekend

Nu har jag varit vaken i 3 timmar, men dem enda gångerna jag har gått upp ur sängen har varit för att duscha och äta, och här tänker jag stanna hela dagen.
Har så sjukt mycket träningsvärk men fråga mig inte ifrån vad för det vet jag inte själv. Trött är jag också. Det som suger mest är väl att jag måste plugga gärnet idag även fast jag inte orkar. Har både engelska prov och Historia prov på tisdag.. Jaaaaa! :)

Nu ska jag sluta klaga, låter jätte bitter ju. Nej men igår så spenderades större delen av dagen i soffan, sen fram mot kvällen så mötte jag upp Linn och vi drog till Handen för att träffa Katja, Elin och Emma. Vi stötte på Surre så vi drog med hem till hans polare ett tag innan vi drog vidare. Påvägen hem från gudö's busshållsplats så kom hälften av våran gammla klass gåendes, så det var rätt kul eftersom man inte har träffat någon av dem på ett bra tag.  Jag och Linn stod och snackade med dem ett bra tag innan det blev alldeles för kallt.

Kanke kommer ett till inlägg från mig ikväll annars så lär ju Beabus uppdatera. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0