TPL.. typ

Nu ligger jag nerkrupen i min säng och här stannar jag tills jag vaknar imorgon. Är så sjukt trött.
Hela dagen så har släkten varit här för att fira farmor som fyller 75 år, ätit sjukt god mat, tårta och massa annat. Mår nästan illa av att ha ätit så mycket.

Gårkvällen spenderades hemma hos Miding som har fyllt år, massa folk var där och det var galet kul. Fick skjuts hem igår så det var skönt att man slapp cykla hem i minus grader. tjihooo. Var så trött så jag kraschade i sängen så fort jag kom hem och vaknade imorse med alla kläder på.

slänger in en bild från igår.
Nu ska jag mysa med syster min ett tag innan jag slänger ut henne i kylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0