winning.

Kom hem för ett bra tag sen men det har tagit ett tag för mig att varva ner och faktiskt lägga mig i sängen för att sova.
Jag och Linn drog till centrum en sväng efter skolan för att fixa lite saker, åkte direkt till Tyresö för att sitta barnvakt, asså småbarn nu förtiden säger de knäppaste grejjerna haha :)
Tog en promenad runt gudö med romina nu på kvällen, det var jätteskönt att träffa henne igen. Veckorna bara flyger förbi och sen så har man sjukt mycket att snacka om när man väl träffas. Satt och surra i 2 timmar innan jag knallade hem till min stuga.

Imorgon så är det redovisning som gäller, får se hur bra det går med tanke på att vi inte ens är klara med arbetet Wihooooo. Men det är ju fredaaaaaaaaaag. Räddningen! ska bli skönt att sova i ut nu i Helgen.

Wheeypigg tjeej va? :)
Nu ska jag lägga mig till sängen och dra täcket över huvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0