Natti

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och kollar på ett avsnitt av the lying game, tänkte att jag skulle uppdatera lite snabbt innan jag somnar för natten.
Har varit i skolan idag som alla andra barn i sverige också har varit.
Samhälle -.-
Matte
Spanska
Historia med Dalibor :)
Engelska till halv fem.

Skit tråkig skol dag men direkt efter det så kutade jag och Linn till Handenterminalen och tog pendeln in till stan för att hälsa på William som ligger inne på SÖS, satt och pratade med honom ända tills besökstiden var slut vid 7.
Jag och Linn drog förbi pressbyrån snabbt för en liten energiboost av socker innan vi åkte hem till Gudö igen, Imorgon börjar jag kl 8 med orientering, får se om det går lika dåligt för oss somd et gjorde för en vecka sen. Efter idrott så har jag svenska prov i 2 timmar, efter det så tänkte jag faktiskt ta mig i kragen och dra till jordbro för att gymma. Vi får se hur det går :)

'
Balen 2011
Elin, Linn, Sebbe, Jag och William:)

Nu ska jag soova, ser inte fram emot imorgonbitti, hatar att gå upp för tidigt på morgonarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0