Onödig dag

Helt sjukt va trött jag är, förstår dock inte varför. Åkte till skolan vid 12 vilket var heeeelt onödigt. Gjorde inte ett skit i skolan, hängde mest. Efter skolan skjutsade Talip mig, Laura å Mimmi till centrum där vi käka sushi. Det var stööört gott. Mimmi och jag köpte med oss godis också innan vi åkte hem. Sen dess har jag inte gjort mycket, farmor och farfar kom förbi en sväng på kvällen med lite käk.

Nu ska jag hitta nåt kul att somna till, kollade nyss the lying game, aaahhh helt sjukt vad bra det är! Sen beställde jag hem Desperate Housewives season 6 också för har inte sett dom 2 senaste säsongerna. Så snart blir de DH marathon. Hihi. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0