old times

Tror seriöst att godispåsen som ligger bredvid mig är räddningen på min kväll. Kom nyss innanför dörren igen, jag och syster tog en tur till Älta och hälsade på alla gamla träningskompisar, bea skulle ge lite saker till sophie så vi satt där en stund. Det var jättekul att träffa alla igen. Man fick tillbaka sånna minnen, sjukt att det var snart 4 år sen jag åkte därifrån-
Nu till en annan sak, Mina händer svider som in i eftersom jag har på något sätt lyckats med att få två feta brännsår på händerna efter ett misslyckat försökt på att laga mat. Jag lyckades även med att tappa bort mina nycklar idag -.- Men iallafall, tog en mysig lunch med Elin efter skolan innan jag drog och hämtade Ludde och Filippa.

Wheey nu ska jag fortsätta med att plugga innan jag går och lägger mig bredvid syrran som har DH maraton just nu!

 


 

Wille, mina tankar går ut till dig, du är stark, och du ska se att du snart är på benen igen! :)

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0