New beginning

Ja att komma till skogås igår gick väl inte direkt som jag hade tänkt mig. 4 bussar och 1 inställt pendeltåg senare så satt jag hemma hos Katja. Riktigt nice med B&J's, godis, ansiktskrämer och chips :)
Hur jag sov på natten är en annan femma, vaknade att jag låg med fötterna vid katjas huvve med en filt och ingen kudde?  A då börjar man undra vad man gör på natten.

Efter skolan så tog jag och Linn våran nästan dagliga fika på Espresso House, tror fan vi håller på att bli stammisar snart asså. Nu ska jag plugga 'gigantiskt' mycket historia så jag har åtminstone någon chans på provet imorgon.

Bilder från idag och igårkväll :)



Heej Gabbe! Heej Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0