Making today ridiculously amazing

Kom hem vid 11 tiden igår, tänkte mysa lite med storasyster innan jag gick och la mig, det hela slutade med att hon fick psykbryt i min stuga och satt och sjöng till Legally Blonde musikalen. eeh ja..
Snooza som fan gjorde jag imorse, gick tillslut upp när klockan var 5 över 8, 15 minuter innan jag var tvungen att cykla till bussen. Hann gjorde jag och skönt var det att sova extra länge så klaga tänker jag knappast göra.
Slutade efter 2 lektioner och då var det raka vägen hem till sängen igen :)

Nu så ska jag slänga ihop lite mat åt mina ungar innan dem ska iväg på friidrott. Jag hoppas att alla från gamla 9.1 har det otroligt mysigt på återträffen / klassfikat, känns surt att jag inte kan vara där ♥


Buu!! det regnar ute... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0