Kalmar weekend

Nu är jag äntligen hemma, har haft en galet bra helg! Åkte dit i fredags och kom fram på kvällen. Vi hämtade upp Jenny och åt god buffé på pappas och susannes hotell framför idol. Sen drog jag och Jenny hem och fixade och förade i hennes aaaaaasssnygga lägenhet (avundsjuk). Vi drog till Palace nattklubb och festade all night long. Jenny jobbar där så det var gratis dricka hela kvällen, fyfan säger jag bara. Newkid uppträdde också, visste typ halvt vem han var men han va grym. Sen vet jag inte hur, men jag och Jenny hamnade i Newkid's loge tillsammans med han och hans DJ. Sweeeet nipples va söt han var och astrevlig. Dock var hans DJ mindre söt och mindre trevlig, trodde han skulle våldta mig. Men dom beställde in sjukt mycket drinkar till oss så de va ju nice å sitta där ändå. Aja, vi var där till stängning sen drog alla vi till max och nattkäka och sen drog vi hem och däcka direkt.
Mådde mindre bra när klockan ringde, huvudet värkte och trodde jag skulle spy. Men det var bara att göra i ordning sig och åka på 100-års kalas. Men det var jätte trevligt, och så häftigt. 100 års kalas var tamejfan ballt. Mådde illa resten av dagen men det fixade sig med en fet pizza och lite mer alkohol så var kvällen igång igen. Vi drog till Palace igår igen och dansa loss ända till stängning. Vi satt i vipen där alla brats spruta champange, så va inte speciellt fräsch. Shottarna slog hårt på Jenny så jag och Hampus släpade hem henne. Men har haft en stöööört bra kväll och man ska inte underskatta nattlivet i Kalmar.

Nu ska jag sova, inte fått nån sömn på hela helgen. PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0