Jag och mina ninja kompisar

Gårkvällen blev riktigt lyckad, men spårade ut for real på slutet. Började med att bjuda vår fina Bea på middag på mongoliska sen hittade vi en as nice bar typ breve där vi satt och föra med en assnygg bartender. Vi drog vidare till Sogni och sen till Nype där de va sjuuuuuukt mycket folk. Och bland alla var en brud som tydligen hatar mig. Hon drog mig i håret på dansgolvet, armbågade mig, knuffade in mig mot väggen, hällde ut drinkar på min rygg, hoppade på felicia, tryckte upp mig mot väggen och skrek hora, jag in på toaletten och böla, mimmi ut på dansgolvet och hoppar på bruden. Hon springer ut gråtandes från Nype. Alltså DRAAAMA, kändes som att det var hämtat direkt från jersey shore. Sen mitt i allt va Bea borta och vi fick inte tag på henne för nej, hon hade tappat sin nya iphone. Bra Bea, bra!

Idag iallafall blev de en fet bakispizza och sen åkte jag hem och slagga halva dagen. Nu ska jag sova lite till. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0