Igår och idag

Jag har inte orkat med att blogga de sista dagarna, har varit för lat helt enkelt.
Gårkvällen spenderades hemma hos Romina med Mickis. Vi mös i soffan med massa gott och passade på att bli utelåsta också. Lyckat! Som tur va så kom mickis morbror kl halv 11 på kvällen för att hjälpa oss med dörren.

Idag så vad det tjejmiddag hemma hos Sophie som har fyllt 18, Det var jättemysigt och kul att träffa alla tjejer, eftersom det var ett bra tag sen :) Blev så sjukt lack när vi kom hem till modevillan nyss, någon ungjävel har gått och knipsat upp mitt cykel lås och tagit cyklen, så det var bara att knalla hem. Sjukt jävla irriterande!!!!
Nu ska jag slagga, är dö trött. får se när jag vaknar imorgon. Har lovat mig själv att åka en sväng till gymmet iallafalll. Godnatt

Jag och finaste syster idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0