Good feeling

Sitter och skriver lite på mitt projektarbete, tycker de är skitkul och blir så lugn av att bara sitta och skriva på det. Valde helt rätt grej att göra känns det som. Idag gick jag i skolan från 10-13 sen åkte jag hem och somnade direkt. Förstår inte varför jag HELA tiden är så trött, så fort jag sätter mig i sängen så somnar jag. Jag pratade med micke som är min rådgivare på gymmet och han sa att förhoppningsvis blir jag piggare nu när jag sätter igång med träningen igen. Hope so! På gymmet köttade jag löpbandet i en timma, körde 5 minuters intervaller och det kändes i benen efter kan jag säga.

I morgon har jag inga planer utom skola och gym, ska bara ta det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0