Ge mig värme, snälla?

Efter en hel dag med typ bara plugg ska jag äntligen lägga mig i sängen och kolla lite serier. Helt sjukt vad mycket plugg det är nu, tar aldrig slut. Längtar tills den här veckan är över. Har skrivit upp mig på jobbet i morgon men lycka till med det, jag måste plugga finns inte tid för jobb.

Utom plugg så har jag köttat på gymmet idag. Shit va grym jag var, svettades som en gris efter 1,5 h konditionsträning.
I morgon är det steptest på idrotten, lär ju gå asdåligt för jag VET att jag kommer vakna med en öm rumpa och ömma lår i morgon. Sen har vi svenska prov och efter skolan ska jag släpa med mig eriksson till gymmet.

Varför är det så kaaalllt? Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden då jag var värsta livsnjutarn, gled runt i kalifornien mitt i vintern i en tunn sommarklänning, runt i alla shopping malls och när jag inte tränade med världsstjärnor så jobbade jag på brännan på beachen. TAKE ME BACK WHERE I BELONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0