Det närmar sig...

Helt GALET vad kallt det är ute! Blev helt chockad när jag var tvungen att skrapa rutorna i morse och sätta på högsta värme i bilen, helt sick. Nu ligger jag nerkrupen i syrrans säng med täcke, överkast och en stor filt. Ska ligga här ute ett tag och kolla DH avsnitt eftersom städerskan är här så orkar inte vara i vägen.

Konstig dag i skolan, det blev kaos i hemvisten för lärarna har bestämt sig för att ta undan sofforna. Alla skrek på varandra, stolar och bord flög överallt och grejer gick sönder haha sjukaste jag varit med om. Lärarna är störda, for real. Jag har iallafall beställt min studentmössa nu awioooooo den kommer bli sååå fin :D

Nu ska jag bestämma meny till skivan och skicka in! Åh vad jag längtar till studenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0