Repeat and rewind

Hade en rätt så lyckad gårdag. Var utelåst med Ludde i en halvtimma, inte kul att försöka trösta en 6 åring som fryser när man själv är irriterad. Sen ringde bea och då så hade vi tydligen fått strömavbrott ända borta i Gudö, kom hem sen på kvällen till ett kolsvart hus, men det blev lite bättre när man väl tände lite ljus.
Hej, tråkig fredags kväll men jag somnade faktiskt vid 9 tiden. Vakna några få gånger under natten av telefonen annars så sov jag tills 12 imorse. Sjuuukt skönt asså.

Har haft det asmysigt nu ikväll med Syrran och tjejerna. Har i stortsätt legat i sängen hela dagen och försökt att plugga, men you know me, det går liksom inge bra på helgerna.
Romina och Co. kom och hämtade mig sen så drog vi och köpte massa godis, och stannade en snabbis vid Pizzerian. Knallade hemåt sen och joinade Bea och Lina. Senare på kvällen så kom Sophie och Mickis förbi och vi alla satt och snackade en massa skit. Hann med att sjunga lite för Sophie som fyller 17 år! :)
Ja så har min helg sett ut. Har faktiskt inte orkat att göra någonting, inte taggad på livet liksom haha

Blev ett jävla långt inlägg men så blir det väl när man inte har bloggat på ett tag!
Nej nu måste jag sova, ska upp om några timmar för att vara skridskoskoletränare på förmiddagen.


Hade en massa söta bilder på Romis och Sophie, men dom två hann radera varenda en innan jag hann lägga vantarna på dem :(
Go'natt ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0