in the night

Va ett jävla liv med att komma hem från Nacka igår, tjaffs men nån brud i kön på donken, beslutsångest, somna alldeles för sent, vakna för tidigt och hann knappt vakna till liv innan jag åkte ifrån Josefine till Tyresö för att hämta barnen. Kunde inte ha gått bättre! Romina ringde mig precis när jag kom hem, och tvinga ut mig på en långpromenad i mörkret. Eller tvinga gjorde hon inte, jag flög ut genom dörren bara av tanken av att ha något att göra. Yepp så lonelöööy och uttråkad är man under lovet.
Imorgon får det bli en slappdag för mig, städa studan ska jag göra och få iordning på allt. Sola med Breime ska jag också göra, men myskväll får det nog bli på kvällen.

word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0