11 månader

Känns som hela helgen och början på den här veckan har varit kaos. Skit mycket drama i helgen, kanske inte gjorde dem bästa besluten men bad decisons make good stories, right?. Igår morse så tappade jag bort mitt busskort, tappade mina vantar i en lerpöl, missade bussen och kom sent.

Kvällen spenderades iallafall med Romina, vi satt och snackade hela kvällen om allt möjligt. Vaknade imorse och insåg att jag var magsjuk. Wie vad mysigt och kul. Sov vidare till 12 då jag tillslut började gå hem till mitt eget hus, den sträckan som vanligtvis tar ca 5 minuter från Romina till mig tog idag en kvart. Min kropp orkade bara inte. Sen dess så har jag sovit hela dagen. Sötaste syster skjutsade mig till affären så jag kunde få köpa cola till mig själv.

Mitt i allt så kom jag och tänka på att just idag, så är det exakt 11 månader sen jag landade i Sverige. Tiden har gått så sjukt fort! :)

Nu måste jag skriva klart massa arbeten som ska lämnas in, sen ska jag sätta på en bra film och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0