You don't have to save me

Ingen blogg lust whatsoever men jag har ändå inget bättre för mig. so here we go!
Ligger nyduschad och nerbäddad i sängen, har väl tänkt att kolla ett avsnitt 90210 innan jag somnar.

I helgen har jag inte gjort annat än att ta det lugnt. Hela gårdagen så julhandlade jag med syster, har inga julklappar kvar nu förutom 2 st vilket e najs! Åkte till Josefine på kvällen och vi mös framför en skräckfilm. Senare joinade Lisa, Christian och Jessica också. Vi har legat i Josefines soffa hela dagen och käkat lussebullar, tog alla krafter i kroppen att bara ställa sig upp för att klä på sig för att dra hemåt liksom. Hände lite saker på morgonen som fick mig på grymt dåligt humör, de flesta vet redan hur jag är på morgonarna och idag var det inge kul haha. Jag blev lite gladare på kvällen när jag fick mysa lite med dem bästa.
Det har tagit liksom 2 timmar för mig att att skriva det här inlägget, skypar med Alisha sååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0