I got you

har precis kommit hem från Romis, känns som att jag har spenderat alldeles för mycket tid där, har börjat bli som mitt andra hem liksom :)

I fredags så deppade jag, Romina och Bea sönder framför idol. Ville gå och gråta i ett hörn för att det här är det sista året. Hallå tv4 vafan gör ni??? När agnes sjöng vinnarlåten från 2005 så dog vi nog alla tre.

Igår så åkte jag och Romina till Forellen för att kolla på Linns dansuppvisning, as grymma småkillar som breakdansade, det var sjukt kul att få se det och sen såklart Linn dansa. På kvällen så hade jag, Romina, Julia och Linn myskväll hemma hos Isabell med middag, bastu, ben&jerrys och skräckfilmer. Satt och skaka medans Isabell och Julia satt och skrek på varsin sida av mig. Limpan sov igenom båda filmerna och Romina blev allmänt irriterad på att vi satt och snackade under filmen för att lugna ner oss själva. Aaa hade riktigt svårt att sova inatt, låg och snackade i telefon större delen av tiden, Surre fick lugna ner mig för jag blev asnojig när det blåste så mycket så hela huset knakade.. hey fegis!

Nyvakna tjejer:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0