Utgång vare ja

Igår vaknade jag av tusen missade samtal klockan 2, fattar inte hur jag kunde sova så länge. Så hoppade in i duschen sen drog jag till Lina där vi fixade oss och åt kock Frankieees goda mat. Jimmy körde in oss till stan där det var förkrök hos Mats med Frunck, Bella, Kevva och Jessica. Sen blev det woken och där var några av Zakynthos brudarna, äääälskar woken! Sen vet jag fan inte vad som hände, vi flängde överallt. Pure, L'angolo, Amba, Stures och sen Magenta.

Haha älskar vakten som stod och asgarva åt mitt långa namn, skitstressande. Var lagom sliten i morse också när jag skulle upp och vara tränare. Meeeen såäre!
Nu blire mys med syster sen kanske en sväng till Jimpa. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0