slutet av 2011

Okej jag tänkte att det kanske var bra om jag bloggade sista dagen på året. Har totalt glömt bort bloggen men det har varit rätt så stressigt nu dom sista dagarna.
Var iallafall i stan med Linn i onsdags var det nog, mötte upp Sofie,Emma, och Elin jagade runt som en jävla galning efter sin monroe jacka. Blev tillslut en annan men lika fin var den :) Jag lyckades hitta en klänning till nyår som jag blev någolunda nöjd med. Blev första bästa liksom.

Torsdagen spenderades med bästa och finaste Mikaela som jag inte har sett på år och dagar. Käkade Sushi och satt och snackade om allt som hänt, tog en lååång promenad runt ställen där vi spenderade den största delen av sommaren med folk som vi tyvärr har glidit ifrån. Det var lite mysigt.

Igår kväll så åt jag middag hemma hos Emelie med Johan och surre. Grymt mysig kväll verkligen. Låg faktiskt och kollade på matchen mellan Sverige-Slovakien. Duktig tjej som inte somnade :)
nej fan nu räcker det, orkar inte skriva mer men min vecka och jullovet hittils har varit grymt skönt, längtar bara tills syster kommer hem den 10e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0