Rinkeby gansters

Vaknade för en stund sen och idag är det plugg hemma som gäller. Tydligen har hela mitt turism arbete försvunnit så måste skriva om allting!!! Sen är det samhälleprov i morgon, yeey och muntligt prov i cambridge. På måndag är det prov i cambridge igen och sen psykologi prov och två turism uppgifter ska bli klara. Har också ringt och skällt ut tele2 för jag jäkligt irriterad just nu, mitt sim fungerar fortfarande inte!!!

Ska åka ner till port 73 om en stund och ta ett surr med tele2 där. Hoppas dom fixar det.
Igår kväll åkte jag och Romina till fucking sundbyberg klockan 11 på kvällen för att besikta bilen. Haha vi hamnade i rinkeby, lite vilse. Kom tillslut rätt och var inte hemma förns 12, halv 1.


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Beatrice och Felicia,



Vi på Tele2 hoppas att simkortet fungerar nu och annars är ni varmt välkomna att mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-12-09 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0