Merry christmas!

Vaknade for en stund sen och ska snart gora i ordning mig. Har nyss pratat med pappa och syster och kanns sa konstigt att alla firar jul idag medans jag vantar tills i morgon. Kanns inte heller som att det ar jul nar jag kollar ut mot poolen och solen skiner, men jag klagar inte :)

Igar var jag, mamma och CJ ute hela dagen och kopte julklappar. Sa nu ar jag antligen klar med alla julisar till alla och allt ar inslaget. Pa kvallen fargade vi mitt och mammas har, mitt blev helt javla GUL/ROTT sa ska till Sallys idag och hamta silver schampoo. Vi ska till IKEA ocksa och kopa prins korv sen hem och julbaka.

Nu ska jag platta mitt gul/roda har och kla pa mig lite. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0