Mellandagsfucking rea

Hann inte blogga igår, eller jag orkade inte helt enkelt men jag gjorde inte så mycket. passade Noa ett litet tag på förmiddagen innan jag och pappa stressade in till Heron City för att gå på bio. Vi såg Sherlock Holmes, och ärligt talat så tyckte jag det var grymt bra :)
På kvällen så mötte jag upp Linn och vi tog en lång promenad runt gudö och längs gudö-ån. Tog väl ca 2 timmar men vi hade massa att snacka om så tiden bara rann iväg.

Nu så ska jag dra in till stan, det är ju fortfarande rea överallt såd et lär ju vara fullt med människor men jag och Linn ska försöka hitta någon klänning till Nyår. Får snart panik för jag har inget planerat känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0