Jul lov

Har haft en underbar start på jul lovet. Sov ut imorse och gick till skolan i 45 minuter, as mysig julfika med klassen.
Efter det så drog jag och syster till Handen och lunchade. Fick med mig en ny blus och lite underkläder med mig hem också. Firade en lite förtidigt jul med bea också eftersom hon drar till andra sidan Atlanten för att spendera jul med den andra halvan av familjen redan imorgon.
Träffade Romis en snabbis innan jag mötte upp Stephanie, Meltem och Amy i Handen och vi käkade snabbt innan vi åkte hem till Meltem och hade en riktigt mysig kväll. Jag är så lyckligt lottad att jag har sånna fina underbara vänner som ställer upp i vått och torrt, som finns där när man verkligen behöver dem♥

Älskar dig min finaste♥

mumma!


A tänkte bara påpeka dårå att idag är det 1 år. 365 dagar. Sen jag satte mig på flyget hem till Sverige igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0