Jul <3

Åh har haft en helt underbar jul med familj, god mat, fina presenter, spel å massa annat. Precis så en jul ska vara. Mammas svenska underbara köttbullar slog nog allt, har precis ätit lite av dom nu igen till brunch. Det ända som saknades igår var väll kalle anka, buuhu.
Fick iallafall massor av fina saker. Fick en macbook pro som jag sitter och skriver på nu, wihi älskar den. Sen kläder, underkläder från VS, massa smink, högtalare, träningskläder å andra småsaker. Så är hur nöjd och glad som helst. På kvällen hoppade vi ner i Jacuzzin och sen spelade wii hela kvällen. Sen däckade CJ och jag framför legally blonde. Tack för en underbar jul allihopa!
Ikväll ska vi till aquia och kolla bio, mys!
Stoffe blev glad för sitt justin bieber wrapping paper
Yeaaahhh jag vann över stoffe i ett drinking game
Jag och min pärla
WTF? Hur fan är det här belly flop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0