HELG!

Sååå skönt med helg. Bara få sova ut, aah behöver verkligen det. När jag kom hem idag var det full fart hemma med tv inspelning med zilla och totte (vann talang) så jag och syrran åkte ner till Romina. Kom nyss hem från henne där jag,syrran,Lina och Linn hängt hela kvällen. Käkat kina mat, godis, chirre och kollat idol. Värsta freeedagsmyset ju.

Tidigare idag var jag på arbetsintevju och dom informerade mig direkt och sa att dom ville ha mig så fick spela in ett filmklipp där jag berättade om mig själv och sen fick jag en grundutbildning. Nästa kurs är om ca 2 veckor och då tar jag även mitt certifikat.

Fan nu måste jag sova, om alla dessa fyllegubbar sluta ringaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0